S E   Î N C A R C Ă
Piese universale

Cauta piese auto dupa cod piesa sau denumire produs

Cos de cumparaturi

Mai comanda produse in valoare de 500 Lei si beneficiezi de TRANSPORT GRATUIT!

Nu aveti produse in cos!

Informatii Livrare

 Comenzile se vor livra de luni pana vineri intre orele 9:00 - 18:00

Livram printr-o retea de curieri care reduce la minim timpul in care comanda va fi livrata la dumneavoastra.

Dupa trimiterea comenzii, veti fi contactat de un consultant vanzari care va stabili impreuna cu dumneavoastra detaliile legate de livrare.

Livrarea produselor aflate in stocul intern se face in general in 24/48 ore de la confirmarea comenzii.

Pentru produsele aflate in stocul extern vi se va comunica o data estimata a livrarii.

  TAXE DE LIVRARE:

- GRATUIT - pentru comenzi de peste 500 lei cu tva (pentru colet de maxim 15 kg), in situatia in care greutatea coletului este mai mare de 15 kg costul exact pentru transport va fi comunicat de catre un consilier de vanzari dupa plaseara comenzii.

25 Lei - pentru comenzi cu valoare mai mica de 500 lei cu tva (pentru colet de maxim 15 kg), in situatia in care greutatea coletului este mai mare de 15 kg costul exact pentru transport va fi comunicat de catre un consilier de vanzari dupa plaseara comenzii.

- GRATUIT - pentru comenzile ridicate din magazin (din Str. Muntii Carpati nr. 36, Sector 5, Bucuresti)

  GREUTATE VOLUMETRICA:

In cazul in care coletul prezinta un raport mare dimensiune-greutate (greutate volumetrica), puteti lua in considerare greutatea volumetrica a acestuia, la calcularea tarifelor de expediere. In acest caz, consultantul de vanzari va va comunica si care este costul transportului.

Exemple de produse cu un raport mare dimensiune-greutate (greutate volumetrica):

- Anvelope, jante, capota motor, aripa, bara, hayon, praguri, etc.

Va rugam insistent ca la primirea coletului sa receptionati cu atentie piesele primite!

Eventualele sesizari legate de lipsa unor repere sau de avarierea lor pe durata transportului trebuie reclamate curierului chiar la primirea coletului.

Daca produsul primit este deteriorat (lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa refuzi livrarea. Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa soliciti curierului completarea unui process verbal si sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 24 de ore de la livrare prin completarea formularului de contact sau pe mail la comenzi@piesemania.ro.

Necompletarea procesului verbal in prezenta curierului care a efectuat livrarea si orice sesizare ulterioara va ingreuna solutionarea pozitiva.