S E   Î N C A R C Ă
Piese universale

Cauta piese auto dupa cod piesa sau denumire produs

Cos de cumparaturi

Mai comanda produse in valoare de 500 Lei si beneficiezi de TRANSPORT GRATUIT!

Nu aveti produse in cos!

Ulei motor LIQUI MOLY Top Tec 4100 5W40 - 1L

63 Lei cu TVA

Producator: Liqui Moly

Cod produs: 9510

Transport GRATUIT la comenzi peste 500 de lei
Transport GRATUIT la comenzi peste 500 de lei
Posibilitate de retur in 30 zile
Posibilitate de retur in 30 zile
Comanda rapida
Comanda rapida 0750 441 487
  • Descriere

RAVENOL LLO SAE 10W-40 este un ulei de motor semi-sintetic, de inalta performanta, cu tehnologia CleanSynto®, destinat autoturismelor cu motoare pe benzina sau diesel, cu sau fara turboalimentare si injectie directa.

Micsoreaza frecarea, uzura si consumul de combustibil, ofera proprietati excelente ale pornirii la rece. Interval de schimb al uleiului extins, conform specificatiilor producatorului motorului.

RAVENOL LLO SAE 10W-40 este fabricat pe baza de ulei hidrocracat ce corespunde celor mai inalte cerinte.

Caracteristici
Product Range AUTOTURISME CLEANSTYNTO
Vascozitate 10W-40
Fabrication SemiSintetic
Approvals MB 229.1, BMW Special Oil, VW 500 00, 505 00
ACEA A3, B3, B4
API/NLGI SL/CF

  • Vascozitate: 5W-40
  • Cantitate: 1L
  • Tip: Ulei sintetic
  • Descriere:
    • Cod produs - SKU: Top Tec 4100 5W-40
      Marcă: Liqui Moly
      Tip ulei: Tehnologie de sinteză
      Vascozitate: 5W 40

      Este un ulei modern de motor, de mare performanţă, recomandat pentru motoarele pe benzina si motorina cu si fara filtru de particule de funingine(DPF). Combinaţia dintre uleiurile de bază neconvenţionale obţinute prin tehnologia de sinteză şi cei mai moderni aditivi garantează un ulei de motor care asigură o protecţie deosebită la uzură, reducând consumul de ulei şi carburant şi asigurând o lubrifiere rapidă a motorului. Astfel, în funcţie de prescripţiile producătorului, se pot obţine intervale de schimb ale uleiului de până la 30.000 km. Uleiul Top Tec 4100 corespunde celor mai noi cerinţe impuse autoturismelor cu EURO 4, 5 si 6. Uleiul se recomanda si in cazul motoarelor pe gaz (CNG/LPG).

      Proprietăți
      - curățenia remarcabilă a motorului
      - funcționarea lină a motorului
      - testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice
      - stabilitate mare la forfecare
      - fiabilitate ridicată a lubrifierii
      - durată lungă de viață a motorului
      - miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile în comerț
      - presiunea optimă a uleiului în toate condițiile de funcționare
      - lubrifiere instantanee după pornire la rece

      Corespunde şi îndeplineşte următoarele specificaţii şi clasificări:
      ACEA C3 ∙ API SN ∙ Ford WSS-M2C 917-A ∙ MB-Approval 229.31 ∙ Porsche A40 ∙ VW 505 00 ∙ VW 505 01
      LIQUI MOLY recomanda utilizarea acestui produs si pentru vehiculele cu urmatoarele specificatii:
      BMW Longlife-04 (up to 2018) ∙ Fiat 9.55535-H2 ∙ Fiat 9.55535-M2 ∙ Fiat 9.55535-S2 ∙ GM dexos2 ∙ Renault RN 0700 ∙
      Renault RN 0710

      Caracteristici tehnice:
      Clasa SAE 5W-40 SAE J300
      Densitate la 15°C 0,855 g/cm³ DIN 51757
      Vâscozitate la 40°C 88 mm²/s ASTM D 7042-04
      Vâscozitate la 100°C 14,3 mm²/s ASTM D 7042-04
      Vâscozitate la -35°C < 60000 mPas ASTM D 4684
      Vâscozitate la -30°C <=6600 mPas ASTM D 5293
      Indice de vâscozitate 169 DIN ISO 2909
      HTHS la 150°C >= 3,5 mPas ASTM D 5481
      Punct de curgere -42°C DIN ISO 3016
      Pierderea la evaporare 9,5 % (Noack) CEC-L-40-A-93
      Punct de aprindere 232 DIN ISO 2592
      Numărul total de bază 7,5 mg KOH/g DIN ISO 3771
      Cenușă de Sulfat <= 0,8 g/100g DIN 51575
      Culoare L2,5 DIN ISO 2049

      Domeniul de aplicare:
      Ulei all-season pentru motoarele pe benzină şi Diesel care respectă Standardele de emisii Euro 4, Euro 5 și Euro 6, inclusiv cele cu
      tehnologie Common-Rail şi tehnologie pompă-injector. Adecvat în mod special pentru autovehiculele acţionate cu gaz (CNG/LPG) şi
      autovehiculele cu filtru de particule Diesel (DPF) - inclusiv la echiparea ulterioară. Testat pentru sisteme turbo şi sisteme cu catalizator.

      Mod de utilizare:
      Respectaţi prescripţiile de exploatare ale constructorilor de autovehicule şi de motoare. Utilizaţi numai în combinaţie cu motorină fără
      sulf! Se obţine efect maxim doar dacă este utilizat în stare neamestecată.