S E   Î N C A R C Ă
Piese universale

Cauta piese auto dupa cod piesa sau denumire produs

Cos de cumparaturi

Mai comanda produse in valoare de 500 Lei si beneficiezi de TRANSPORT GRATUIT!

Nu aveti produse in cos!

TOYOTA

Marca

TOYOTA

Model

CELICA Cabriolet (AT18_, ST18_)

Motorizare

2.0 GTi (ST182) | 1989 - 1993 | 115 KW | 156 CP | 3S-GE

Piese auto - filtru ulei: TOYOTA CELICA Cabriolet (AT18_, ST18_) 2.0 GTi (ST182) 1989 115 KW 3S-GE

CATALOG PIESE AUTO

Filtru ulei TOYOTA CELICA Cabriolet (AT18_, ST18_) 2.0 GTi (ST182) Febi Bilstein 27149

18 Lei cu TVA

Detalii produs:

An fabricatie de la 04/1992

Filtru ulei TOYOTA CELICA Cabriolet (AT18_, ST18_) 2.0 GTi (ST182) Champion COF100138S

18 Lei cu TVA

Detalii produs:

Cod motor 3S-GE

Filtru ulei TOYOTA CELICA Cabriolet (AT18_, ST18_) 2.0 GTi (ST182) HERTH+BUSS JAKOPARTS J1312010

16 Lei cu TVA

Detalii produs:

An fabricatie de la 03/1991

Filtru ulei TOYOTA CELICA Cabriolet (AT18_, ST18_) 2.0 GTi (ST182) Bosch 0 986 452 028

21 Lei cu TVA

Detalii produs:

An fabricatie de la 10/1990

Filtru ulei TOYOTA CELICA Cabriolet (AT18_, ST18_) 2.0 GTi (ST182) VALEO 586042

23 Lei cu TVA

Detalii produs:

An fabricatie de la 10/1990
An fabricatie pana la 10/1993
Cod motor 3S-GE

 FILTRU ULEI

- Filtru ulei -  Filtrul de ulei al unui motor auto este o componentă esențială pentru funcționarea corespunzătoare a motorului. Filtrul de ulei are rolul de a reține impuritățile și particulele străine care pot ajunge în uleiul de motor și de a asigura o lubrifiere eficientă a pieselor interne ale motorului. Filtrul de ulei îndepărtează particulele de praf, metale uzate și alte impurități din uleiul de motor, menținând astfel uleiul curat și protejând motorul de uzura prematură.

Filtrele de ulei sunt de doua tipuri : tip cartus format dintr-o carcasa metalica si in interior un element filtrant sau doar element filtrant tip insertie. Elementul filtrant poate fi realizat din hârtie specială, fibră de sticlă sau materiale sintetice, care permit trecerea uleiului, dar opresc particulele solide. 

Filtrul de ulei trebuie schimbat periodic, conform recomandărilor producătorului de autovehicule sau ale producătorului de filtre de ulei. Aceasta este o întreținere importantă pentru a asigura funcționarea corectă a motorului. Intervalul de schimb poate varia în funcție de autovehicul, tipul de ulei folosit și condițiile de conducere, dar de obicei se recomandă schimbarea la fiecare 10.000 - 12.000 km parcursi. Calitatea filtrului de ulei este esențială, folosirea unui filtru de ulei de calitate inferioară poate duce la o lubrifiere inadecvată a motorului și la uzura prematură a pieselor. Este recomandat să folosiți filtre de ulei de la producători consacrati cum ar fi filtru ulei Original, filtru ulei MANN, filtru ulei KNECHT / MAHLE, filtru ulei HENGHST, filtru ulei SOFIMA, filtru ulei BOSCH.

În concluzie, filtrul de ulei al unui autovehicul este o componentă foarte importanta pentru sănătatea motorului si este important să îl schimbați regulat și să utilizați filtre de ulei de calitate pentru a asigura funcționarea corectă a vehiculului și pentru a prelungi durata de viață a motorului.